Euro 2024 turnuvası devam ederken, Almanya’daki stadyumlarda ve televizyon ekranlarının başındaki taraftarlar, sahada vivo reklamlarını görüyor. Bu, vivo markası ile UEFA arasındaki ortaklığın bir parçası olarak, vivo V30 Pro’nun Avrupa şampiyonasının “resmi akıllı telefonu” olarak duyurulmasını sağladı.
Vivo, 2018 Rusya Dünya Kupası, 2022 Katar Dünya Kupası ve tüm Avrupa kıtasında gerçekleşen Euro 2020’den sonra, Euro 2024 ile bir başka büyük futbol turnuvasının önemli bir ortağı oldu. Ayrıca, Çinli akıllı telefon markası, 2017 Konfederasyonlar Kupası’nda cihazlarını tanıtmak için FIFA ile iş birliği yapmıştı. Vivo V30 Pro, ZEISS marka kamerası ile “UEFA Euro 2024 turnuvasının unutulmaz yolculuğunun hikaye anlatıcılarını yaratmayı” amaçlıyor.
Vivo’nun Yurtdışı Ürün Departmanı Genel Müdürü Yongduan Zhou, yaptığı basın açıklamasında, vivo V30’un “eşsiz görüntüleme yeteneklerinin” Almanya’daki oyunlarda sporun güzelliğini zahmetsizce yakalamak için daha fazla olanak sunacağını belirtti. Bu ortaklık, vivo’ya stadyumda ve çevresinde mobil cihaz markalaması konusunda ayrıcalık tanırken, taraftar bölgelerinde etkinlikler düzenleyen tek akıllı telefon şirketi olmasını sağlıyor.
İlginç bir şekilde, Şubat ayında Avrupa’da piyasaya sürülen ve şu anda sadece birkaç pazarda mevcut olan X100 serisinin promosyonlarını da gördük. Bu promosyonlar, vivo’nun geniş bir kitleye hitap etme stratejisinin bir parçası olarak dikkat çekiyor. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Vivo’nun ülkemizde piyasaya sürdüğü akıllı telefonlar genelde orta seviyeli modeller. Siz bir amiral gemisi telefon alırken Vivo markasını tercih eder misiniz? Bakalım V30 ülkemizde nasıl bir satış rakamına ulaşacak.